Update... - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Update... - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Update...

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

20 Januari 2008 | Zwitserland, Bern

Hey hoi allemaal,

ik zou toch graag een update plaatsen maar zit er niet in.
Ben aardig kapot en ga zo lekker slapen om morgen weer aan het werk te gaan.

Ik weet dat ik niet iedereen meer heb gesproken sinds ik uit Wenen ben vertrokken.
Maar ik wou bij deze even laten weten dat ik ben blijven hangen in Switzerland, ik werk momenteel in the Tschugen Grand Hote in Arosa als receptionist voor dit winter seisoen.

Ik vermaak me zoals gewoonlijk prima en heb het super naar men zin. Het werken is even wennen ook omdat het lange dagen zijn en een ander type hotel als dat ik al gewerkt heb, maar het is heel leuk om te doen.

Vanuit Molines wens ik jullie nog wat
en voor de mensen die ik niet meer heb gesproken of waar geen kaartje is aangekomen wens ik jullie nog de beste wensen voor dit jaar :P

Groeten Gerald

• 20 Januari 2008 - 19:35

Margriet:

Ha die Gerald.
    Eindelijk een verhaaltje. Ik wist natuurlijk ook niet waar je nu weer uithangt, haha.
    Geniet van de periode in Molinis en Arosa, je doet veer veel ervaring op
    Groetjes Mama

• 20 Januari 2008 - 21:05

Bert:

Nou, slaapse ouwe skiër!!! (valt niet altijd mee hè?)
    Heerlijk leven daar in Molinis en werken in Arosa. Lijkt mij ook wel wat. Misschien moet ik daar maar een paar maanden komen om te revalideren!!! ha ha
    Vermaak je en doe de groetjes aan mijn familie!
    Gr Papa

• 21 Januari 2008 - 10:03

Erna:

ha ha je past je al aardig aan aan het zwitserse leven...hard werken,lekker sporten, borrel op z'n tijd en dan vroeg naar bed.SUPER!!!!

• 21 Januari 2008 - 17:53

Marjon:

Heey europareiziger,

Oosterijk, zwitserland, Engeland je houdt niet op he, maar gelukkig vermaak je je nog steeds goed en dat is het belangrijkste en je doet natuurlijk heel veel cultuur en taal kennis op en natuurlijk ook werkervaring en daar gaat het allemaal om, toch. Erg leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt in Zwitseland. Enne nog een tip, als de lange dagen nou echt niet kunnen wennen, kan ik je Denemarken aanraden, want daar hebben ze maar werkdagen tot uur of 3/4. Hahaha. Hoe lang blijf je eigenlijk in Zwitserland, of is dat nog niet bekend.

Nou geniet ernog maar even van. Nog 3 weekjes en dan zit mijn Deense stage er weer op en wordt ik weer inwoner van Nederland.

Groetjes vanuit Kolding. Marjon

• 22 Januari 2008 - 21:07

Bas:

Hey Topper ben zoals altijd weer benieuwd nar je verhalen dus neem maar een ker een middagje vrij om een berichtje te schrijven :-) spreek je snel, gr

• 18 Februari 2008 - 11:38

Wil Lütter.:

Heey Gerald
    Het verhaal mag de volgende wel wat langer of beleef je niets in dat hotel. Mag toch aannemen van wel. En neem inderdaad maar eens een dagje vrijaf om wat andere leuke dingen ye doen.
    Langs deze weg wil ik je feliciteren met je vaders vijftigste verjaardag.
    Kom je hem persoonlijk feliciteren of heb je daar geen tijd voor.
    Nou succes verder.
    Groetjes Wil en de rest van de familie.

• 08 Maart 2008 - 22:35

Margriet:

He Gerald
    Wachten, wachten, wachten op het volgend verhaaltje. Je beleeft toch wel iets daar? haha groetjes Mama