Bon Bini Kòrsou !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Bon Bini Kòrsou !! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Bon Bini Kòrsou !!

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

07 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Zo de laatste dingen zijn rond, maillijst weer geupdate zodat iedereen er weer instaat. Mocht je hier geen belang bij hebben mijn excuss, wees dan zo vrij zelf even je mail adres te verwijderen.

Eidelijk is het dan zover, heerlijk vakantie drie week Curacao. Er zijn mindere bestemmingen om je vakantie te houden dacht ik zo. Hoop dat het een relaxte vakantie word met veel zien, strand en onderwater. Maar voordat het zover was moest er natuurlijk nog wel wat gebeuren. Ben namelijk al een tijdje bezig met het afronden van men studie ja en die laatste twee week waren wel het zwaarst, leek geen eind aan te komen ;)
Gister avond was het dan zover eindelijk de laatste opdracht per email ingeleverd bij de docent wat een heerlijk gevoel toen ik op de send knop klikte. De donderdag ervoor al 2 opdrachten ingeleverd en aan het eind van de middag al bericht dat de eerste punten binnen waren. Dat gaat dus wel heel snel en makkelijk. Hoop dat de rest natuurlijk ook volgt zou wel leuk zijn.
Morgen is het dan eingelijk zover voor de vakantie. Na het boeken in Januari vliegen Rob en ik morgen met vlucht MP 0661 om 13.00 naar Curacao en zullen daar in het begin van de avond landen als alles volgens plan verloopt.
Informatie is vanaf alle kanten al ingewonnen bij familie, vrienden en collega’s uit boekjes, brochures en andere folders zou bijna zeggen dat ik nog nooit zo voorbereid ben vertrokken. Zelfs al gezocht naar een duikschool waar ik misschien nog wel het een of ander ga volgen aan opleidingen. Maar er wordt zeker gedoken. Heb er zelfs een extra tas voor meegenomen en kost maar €20 per vlucht, dat zijn nog eens andere prijzen als dat je voor overbagage moet betalen naar Zuid-Afrika :P

We hebben echt super veel zin in de komende 3 weken ook om de familie daar te zien natuurlijk en om gewoon overal van te genieten wat Curacao te bieden heeft. En zullen proberen daar ook nog even een verhaaltje te schrijven.

Ach ja en qua school: “Mea Culpa” maar heb er met alle plezier van genoten!!

• 07 Juni 2009 - 16:14

Papa:

Hé alvast gefeliciteerd met je diploma!!
    Hoop dat jullie van je welverdiende vakantie mogen genieten!

Groetjes Bert en een goede vlucht!

• 07 Juni 2009 - 16:46

Opa:

Hoi Gerald en Rob
    Leuk nog even je laatste berichtje te lezen,en ik reken er op dat het wel goed komt.Gezellig dat ik je ook even weg kon brengen he.Wens jullie een goede vlucht en een hele mooie vakantie. Groetjes Opa

• 07 Juni 2009 - 16:51

Anneke/Marcus:

Wat fijn dat je alles hebt afgekregen voor school. Nu maar lekker genieten van een heerlijke vakantie.
    Wij wensen jullie heel veel plezier op Curacao.

groetjes MMAS

• 07 Juni 2009 - 17:15

Egbert:

Hoi Gerald (en ook Rob),

Leuk man....zo'n vakantie. Ik wens jullie een goede vlucht en verschrikkelijk veel plezier. En eehhhhh.......alles ingeleverd? Lig je toch nog voor op het schema van 'over twee weken'?Hahaha

• 07 Juni 2009 - 17:17

Marlies:

heee broertje:D
    ik ben trots op je!
    echt goed van je opdrachten!!!!
    nu kan je genieten van een WELVERDIENDE vakantie in curacao!

kus marlies
    ps. wel terugkomen he voor werchter:O

• 07 Juni 2009 - 17:33

Margriet:

He Gerald,
    Gaaf, toch een diploma? haha. Moet een fijn gevoel zijn om zo op vakantie tegaan, haha
    Goede vlucht alvast en genieten samen he?
    Liefs Mama

• 07 Juni 2009 - 18:37

Jan Verhagen:

Bon danki voor je bericht
    Als je probeert om mij jaloers te maken dan is het goed gelukt.
    Ik hoop voor veel mooi weer en onvergetelijke dagen dat heb je verdient na deze onmogelijke tijden om te leven, studeren , werken en slapen.
    Tot over een paar weken
    Jan

• 07 Juni 2009 - 18:42

Heleen:

Komt tijd komt Gerald ;)

Rustig aandoen na deze stressvolle studie... Drink ook een cocktailtje op het strand voor mij!

xx Uut Almelo

• 07 Juni 2009 - 19:46

Wil:

Heey Gerald

He, he eindelijk zit je studie er op. Ik was nog even bang dat Marjon je nog voor was. Wanneer is de diploma uitreiking ?????
    Geniet nu maar lekker van een welverdiende vakantie en een goede vlucht morgen.
    Leuk dat deze site ook weer in de lucht is.
    Groetjes Wil

• 07 Juni 2009 - 21:06

Frank:

Hey Gerald.
    een fijne vakantie daar op het zonovergoten curacao. Geniet van je duikjes en zie je over 3 weekjes wel weer terug.
    Ben benieuwd naar je verhalen.

• 08 Juni 2009 - 04:54

Ien:

HOi Gerald, geniet van je WELVERDIENDE vakantie! Super gedaan hoor met school, nu duimen voor een goed eindresultaat! dikke X

• 08 Juni 2009 - 06:59

Roelie:

He Gerald , Ik wens je heel veel plezier (Rob ook natuurlijk) en hopelijk kunnen we weer genieten van jou site zodat we hier ook een beetje vakantie hebben !

• 08 Juni 2009 - 09:29

Rennie:

Hee Gerald,

Ik wens die en dien braier veul plezaier tou komde weken.

Groetjes van uut Pekel.

• 09 Juni 2009 - 14:44

Nimja:

owww lekkerrrr ik wil daar ook zijn nu :)
    have fun,geniet ervan groetjes aan rob!

• 10 Juni 2009 - 17:49

Rina Gerdes:

Hé die Geer,

Ben trots op je dat je toch nog alles hebt ingeleverd. Super!! En nu maar hopen dat het ook leidt tot het fel begeerde papiertje!!
    Ik (en Wim) wens je een hele fijne tijd op Curacao, maar dat gaat vast wel lukken. Als je terugkomt weet je ook waar wij het de volgende keer over hebben als we vertellen over Curacao, wel grappig!!Enneh....Een beetje aardig zijn voor ons zoontje en zijn gezinnetje!!! Veel plezier samen met Rob en de rest!!!
    Dikke kus

• 12 Juni 2009 - 17:23

Tia:

Hoi Gerald, hopelijk heb je een fijne vakantie, geniet er maar van.
    Ga naar de Dolfine Acadamy en met ze zwemmen en belevenis om mee te maken. Ook het struisvogelpark is een aanrader. Vergeet Happy Hour niet in Mambo Beach erg leuk. Doei tot later