Klaarmaken voor het weekend - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Klaarmaken voor het weekend - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Klaarmaken voor het weekend

Door: Gerald

Blijf op de hoogte en volg Gerald

09 November 2010 | Oostenrijk, Wenen

Komend weekend is het dan zover. Peter, Marlies en Gerhard maken zich op voor een lang weekend wenen. Ze blijven van zaterdag tot woensdag en ik kijk er naar uit om ze wenen dan te laten zien. Zeker ook omdat dan de eerste weihnachts- und adventmärkte in wenen open zullen gaan. De weers bvooruitzichten zien er goed uit volgens metaoblue (http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forecast/tab/b/pictocast/c/at/f/26601).
Zo ergens rond de 10 graden als de wind dan ook nog gunstig staat dan is het koud genoeg om punsch te gaan drinken. Ikzelf zal komende donderdag vast met collega´s gaan proeven of het smaakt ;). Verder ook nog steeds beyig met de inrichting van men kamern. Ik hen vandeweek een twee persoons bed op de kop weten te tikken. Die staat hier al een paar jaar in de kelder zit nog in folie en is nog nooit gebruikr, moet helaas weg vanwege de ombouw!!
Dus daar ben ik wel blij mee eindelijk dan een fatsoenlijk bed te hebben.
Verder zijn ze in het Danube eindelijk gebonnen met de verbouwing. Het Restaurant is verplaatst naar de 8e verdieping vanwaar een super uitblik is over Wenen en de Donau. De receptie is een etage naar beneden verplaatst waar door men nu bezig is op de “begane grond” om een stuk van de bodem eruit te halen. Zelf krijg ik weinig mee van de werksaamgheden omdat ik samen met nog een paar anderen in een uithoek van het hotel zit. En de werksaam heden alleen overdag bezig zijn van 8 tot een uur 18/19 dacht ik.
De fotos van het komend weekend zal ik tzt online gooien.

Groetjes
Gerald

• 09 November 2010 - 14:07

Bert:

Nou veel plezier daar met elkaar!!

Groetjes Papa

• 09 November 2010 - 14:10

Micky:

Jammer dat we ze net mislopen.....
    En kan je voor ons een kamer ver van de verbouwing regelen ;) .....??

XX

• 09 November 2010 - 14:15

Margriet:

Het gaat helemaal goedkomen het weekend begrijp ik! Veel plezier samen.
    Liefs Mama

• 09 November 2010 - 14:27

Marlies:

Jaaaaaaaaa heb er zin in!
    Ben nog niet begonnen met de voor bereidingen hoor.. alleen inpakken wel, maar nog niet verdiept in de wijn literatuur etc ;) (aangezien ik nog flink moet blokken t/m vrijdag) maar zal het allemaal uitprinten voor onderweg in de trein!
    aahhh kan niet wachten kan niet wachten :D
    oeh betekend 2-persoonsbed dat er 1 matje minder meehoeft in de tas??? hihi (a)

liefsxxx

• 09 November 2010 - 17:11

Edith:

Heel veel plezier met elkaar, maar dat zal denk ik wel lukken.
    't Is dus stil in Winschoten. Sterkte Margriet.

• 09 November 2010 - 18:21

Opa:

Wens heel veel plezier met je zusje broer en vriend.Jammer dat ik ze niet kon brengen,ha ha.
    Gezellige dagen met elkaar.
    Groetjes
    Opa

• 09 November 2010 - 18:34

Anneke:

Hoi Gerald,
    Dat wordt vast een super gezellig weekend!!
    Heel veel plezier.
    Groetjes Anneke + fam.

• 09 November 2010 - 20:25

Wil:

Veel plezier gewenst.
    En laat ze alle bijzondere dingen van Wenen maar zien.
    Doeiii
    Groetjes Wil

• 09 November 2010 - 21:08

Rina En Wim:

Hoi Geer,

Volgens mij wordt dat weer knoert gezellig in Wenen.
    Geniet er samen van!!!!
    Liefs

• 10 November 2010 - 08:28

Nynke:

Hee Gerald! Leuk om je verhalen te lezen! Jammer dat ik er laatst niet was op de verjaardag van mijn ouders, want ik hoorde dat jij er wel was! Hadden we eindelijk weer eens kunnen rouletten...
    Veel plezier nog daar!

• 10 November 2010 - 15:44

Erna:

Hey eindelijk een fatsoenlijk bed??? Dat heb je het laatste jaar ook niet gehad.
    veel plezier het weekend samen...heerlijk kerstmarkt hhmmm
    liefs uit Molinis

• 10 November 2010 - 16:15

Bas & Leen:

Heeel veel plezier komend weekend!!
    Enne, slaap lekker alvast in je nieuwe bedje!!;)

Liefs,
    Bas & Leen

• 10 November 2010 - 18:59

Marjon:

Heey Gerald,

Heel veel plezier dit weekend en geniet ervan.
    Werkse nog komende week.

Groetjes Marjon

• 10 November 2010 - 20:44

Ien:

Heel veel plezier gewenst met je visite!! Maar dat gaat zeker goed komen, en slaap lekker straks,,,xx knuff

• 13 November 2010 - 12:23

Carijn, Eric En Bren:

Hey Geer,
    Net alles gelezen (natuurlijk weer een beetje laat). Hoop dat het weekend met Marlies, Peter en Gerhard leuk was (vast wel!). Hoor en zie je wel weer. Geniet ervan! Liefs Carijn, Eric en Brenda en een kusje van Carijn.

• 13 November 2010 - 12:26

Carijn, Eric En Bren:

Hey,
    besef opeens dat ze nu bij je zijn (jaja). Nou geniet er lekker van met z'n 4-en. Niet teveel schnapps drinken he! Grapje. Heel veel plezier, tot snel.
    Kusje Carijn, Eric en Brenda