Het Eind is in zicht... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Het Eind is in zicht... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Het Eind is in zicht...

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

04 Juli 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hey mensen,

nog een paar dagen en ik vlieg terug naar het oh zo mooie Nederland :P

Hier is alle nu bijna afgerond, vandaag de laatste presentatie gehad en het verslag wordt morgen ingeleverd.

Heb vandaag ook men laatste duik voor men advanced dive course gedaan, was niet zo leuk als die andere duiken maar moest wel ff gebeuren. ergens in de rivier met de stroming mee dus was niet zo vermoeiend.

De tassen zijn bijna ingepakt, zal ze dit keer eerst wegen voordat ik naar het vliegveld ga, dan zou ik altijd hier nog spullen kunnen achterlaten, zal een hoop geld schele ;)

Komende dagen denk ik veel drinken, en nog genieten van de vrije dagen die ik hier heb.

Morgen nog ff snel een dagje naar shamwari voor het laatst, ff een super korting weten te regelen.
De andere dagen weet ik nog niet wat ik ga doen. Denk op het strand liggen.

Zal er zeker nog van genieten,
Groetjes :D

• 04 Juli 2006 - 17:08

Henk Schoenmaker:

Ha die Gerald. Ja aan alles komt nu eenmaal een eind. Geniet nog maar lekker. Wij gaan zaterdag ook genieten en feesten. We zullen je zondag wel weer zien. Goede terugreis gewenst. Henk en Ria

• 04 Juli 2006 - 17:21

Margriet:

Hey die Gerald. Nog een paar dagen....ben aan het aftellen...kijken erg naar je uit....hier en op het werk....geniet nog deze dagen....zienje binnenkort.Groetjes Mama

• 04 Juli 2006 - 19:11

Kees Kellendonk:

beste Gerald,

een goede reis gewenst en weet je het is hier inderdaad ook mooi en op dit moment erg warm
    Groet.

• 04 Juli 2006 - 19:30

Margreet:

hey gerald!! jeetje.. wat is die tijd omgevlogen zeg! voor jou vast nog meer dan voor ons! k hoop dat we snel een keer bij kunnen kletsen om al je verhalen te kunnen horen!! nog heel veel plezier de komende dagen, geniet er van!!
    liefs margreet

• 05 Juli 2006 - 06:05

Roelie:

hoi Gerald,
    de tijd is snel gegaan .
    je hebt ons ook goed op de hoogte gehouden van jou verblijf daar.
    Geniet nog heel even en dan zien we je binnen kort weer ! Voor jou niet zo leuk maar voor ons wel!
    Groetjes Roelie.

• 05 Juli 2006 - 07:08

Bert Dijk:

Nou zoon(tje) geniet nog van de komende dagen!! Doen wij ook, (als voorbereiding op de trouwerij van J&M) op de camping in Ewijk, met enkele feestbeesten uit de familie.
    Goede vlucht gewenst en zie je binnenkort.

Gr Papa

• 05 Juli 2006 - 11:20

Maik En Bas:

hey kerel geniet er nog ff van die laatste dagen. Alvast een goede terugvlucht gewenst en niet te veel drinken he! die laatste dagen!!! Je moet weer fris en fruitig op schiphol staan natuurlijk!!! Kus B&M

• 05 Juli 2006 - 11:32

Ineke:

Hey Gerald, kan niet altijd blijven luieren hoor!!! nee hoor grapje, je hebt ook hard gestudeerd daar heb ik gehoord alle ander verhalen wil ik graag snel van jouw horen!! See you soon!! Groetjes Ineke

• 08 Juli 2006 - 13:00

Fam. Doorn.:

Bedankt voor die mooie berichten en een goede thuisreis.
    Spoedig tot ziens.
    Groetjes uit Kampen.

• 08 Juli 2006 - 15:47

WB:

Hey, Had a look on your little website, look like you had a delightfull time! You'll read this message when you're back so send my regards to your brother aka 'coffeestain' haha