Here we go again - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Here we go again - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Here we go again

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

11 December 2006 | Nederland, Leeuwarden

Hallo Beste mensen,

Na een lange tijd stilte dan toch weer eens een berichtje. Ik zal vandaag (11-12-06) vliegen naar Engeland. Ik zal hier 4 weken hard aan het werk gaan, in het Renaissance London Gatwick hotel. Ik zal ergens rond 5 januarie weer terug komen. Mijn Kerst en oud en nieuw zal ik werkend door brengen net zoals een paar jaar geleden. En ik moet zeggen ik heb zeer veel zin om weer eens de vrienden daar weer te zien en lekker te stappen.

Ik heb dit keer voor de verandering men koffer maar gewogen, ook omdat ik dit keer met easyjet vlieg en dus zowiezo al niet veel mee mag. Ik zat er dit x maar 4 kilo boven dus heb nu thuis maar het onnodige uit de koffer gehaald (dit was zeer lastig).

Mijn stage is nog niet echt duidelijk het mooie hotel Schloss Fuschl in Oostenrijk gaat niet door. om het verhaal even kort te houden kon ik hier niet heen omdat ik een extra persoon op de loonlijst was op een afdeling waar geen omzet werd gegenereerd. Helaas maar ik wist dat het niet makkelijk zou worden dus zit hier zelf niet echt mee. Gaan nu gewoon leuk opzoek naar een ander mooi Hotel de lijst is alsvolgt:
1. Grand Hotel Wien
2. Hilton Vienna Danube
3. Rogner Bad Blumau
4. Hilton Hotel Praag
5. Hotel Seefeld

Deze lijst gaan we van boven na beneden rond bellen en kijken of ik daar eventueel heen zou kunnen om vervolgens te werken in de afdeling(en) Revenue management, sales/marketing of een andere afdeling in deze trend.

Ik zal vanuit Engeland even laten weten wat mijn nieuwe mobiele nummer is, het nummer wat ik had is helaas verlopen dus moet even een nieuwe kopen.

Groeten en tot Volgend jaar

  • 11 December 2006 - 07:35

    Ellen:

    Hey Gerald,alles oké?
    Wij zijn nu lekker aan het werk,jij straks ook.Slim om je koffer toch maar te wegen!veel plezier in Engeland.Doe kalm aan en we houden contact.
    Groetjes Ellen

  • 11 December 2006 - 07:40

    Margriet:

    Hey Gerald.
    Ik wens je een goede reis en veel (werk)plezier in Londen. gr Mama

  • 11 December 2006 - 08:07

    Gery:

    Zet hem op daar bij die engelsen. Niet teveel de pub opzoeken!!!!! Neem je zoveel mee dan voor die paar weekjes ;) We zullen snel een nieuwjaarsborrel gaan halen hebben we al zin aan! Werkse en tot snel.
    Gr. Bas&maik

  • 11 December 2006 - 08:19

    Jurgen:

    Hey Gerald

    Super veel plezier in engeland en alvast een leuke kerst! Succes met je stage plaats, hoop dat het snel geregeld is!

    Dus deze keer heb je de kaarsen en zaklamp en al dat soort dingen maar thuis gelaten slim hoor! Toch geluisterd naar je roomies uit Zuid Afrika.

    MZZL's

  • 11 December 2006 - 08:55

    Opa:

    Hoi Gerald
    Heb niet eens afscheid van je genomen,tijd gaat ook zo snel he,ik hoop dat je een mooie tijd hebt in Engeland,wel een beetje rustig aan he,maar dat ben ik wel van jou gewend????.Hou je mij een beetje op de hoogte?Wens je een hele mooie tijd daar,veel succes,en tot horens of tot zies,Groetjes
    OPA

  • 11 December 2006 - 08:57

    Heida:

    Gewoon genieten! Stage kan volgend jaar ook nog wel!

  • 11 December 2006 - 09:06

    Erna:

    Hoi Gerald
    Weer lekker op stap!Jammer van je stage plek maar nog genoeg op je verlanglijstje zo te zien, en anders kan je altijd nog naar zwitserland komen hoor.Goede reis en veel plezier
    liefs uit Molinis

  • 11 December 2006 - 10:59

    Margreet:

    je bent al weg!! en ik wist niets :( nou.. veel plezier dan maar!! en idd tot volgend jaar! x

  • 11 December 2006 - 12:17

    Ria:

    Hey Gerald,

    Helaas wist ik gisteren niet dat je vandaag al naar Engeland ging. Had ik even afscheid genomen!!
    Maar ik wens je daar heel veel (werk)plezier hoor! Geniet er maar weer van. Dat is jou wel toevertrouwd!
    Veel liefs Ria.

  • 11 December 2006 - 16:32

    Renske:

    He Gerald! Jeetje dus jij peert 'm ook maar weer haha! Nou heel veel plezier daar en dan horen we wel weer! Werkse he, ik ga dan mooooi feestvieren, doe ik 't ook wel even voor jou oke?? :D
    Liefs, Renske

  • 11 December 2006 - 16:40

    Ineke:

    Hey, niet eens afscheid van je moeder genomen?? Zeker al met je hoofd in Enegeland...nou veel plezier en geniet er weer van, en met je stage komt ook wel goed! Groetjes Ineke!

  • 11 December 2006 - 17:34

    Rob:

    hej broer, veel plezier daar en ik kom je wel opzoeken ;)rond 3 jan :D gaan we wel samen naar de six bells een pint of cider drinken!!!

    Groet rob

  • 11 December 2006 - 20:24

    Peter:

    Heej aapje! :)
    Veel plezier daaro!
    ik heb al wel medelijde met je..
    dat je me zoolang moet missen :D haha..
    komt denk ik wel goed :)

    groetjes, Peter

  • 11 December 2006 - 21:57

    Bert:

    Hé Gerald, je bent nog niet thuis!!! Of ben je al weg naar UK (wist ik ja niks van!!) Nou ja zuipse veel cider en gennieten maar. En oh ja, als je er tijd voor hebt, Werkse!!!
    Groetjes je papie Bert

  • 12 December 2006 - 16:33

    Johan(Schweiz):

    Lijkt me erg vervelend,zul je met de kerst waarschijnlijk iets van gevulde kalkoen met christmaspudding moeten eten.hier in der Graubunden zijn ook erg leuke hotels en in Passug is de School voor Hotel en restaurant toestanden misschien nog een leuke nieuwe opleiding?
    Groetjes van de amateur zwitsers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Werken in Engeland met kerst

Recente Reisverslagen:

24 December 2006

Happy X-mas

15 December 2006

Weer hard aan het werk

11 December 2006

Here we go again
Gerald

Haha, wat kan het leven toch fijn zijn ;D.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 44997

Voorgaande reizen:

10 Juni 2016 - 14 Juni 2016

long weekend Lisbon

15 Oktober 2013 - 29 Oktober 2013

Sicily

03 November 2009 - 20 Juni 2010

Een Hotel in Zwitserland

08 Juni 2009 - 28 Juni 2009

Vakantie

02 Juni 2008 - 20 Juni 2008

Vakantie Italie

28 December 2007 - 16 April 2008

Werken in Zwitserland

06 Februari 2007 - 15 November 2007

Stage in Wien

10 December 2006 - 06 Januari 2007

Werken in Engeland met kerst

04 Februari 2006 - 05 Juli 2006

Studeren in Zuid Afrika

01 Augustus 2010 - 30 November -0001

Hilton Vienna

01 Mei 2012 - 30 November -0001

Oostenrijk

01 Augustus 2014 - 30 November -0001

Terug van weg geweest...

Landen bezocht: