Weer hard aan het werk - Reisverslag uit Horley, Verenigd Koninkrijk van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Weer hard aan het werk - Reisverslag uit Horley, Verenigd Koninkrijk van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Weer hard aan het werk

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

15 December 2006 | Verenigd Koninkrijk, Horley

Hey hoi allemaal,

Nog maar net aangekomen en kon direct weer aan het werk. We zijn rustig begonnen met 9 uurtjes en zitten nu al op 12 uur per dag :P
Vandaag hebben we 3 Christmas Parties dus zeer druk. vandaag waarschijnlijk een kleine 13 uur werken:D verdient dan dus ook wel weer.

Dit is men nieuwe nummer zolang ik hier zit:
+447847541436
Ben hierop te bereiken, als ik niet slaap of werk.

Verder ben ik ook bezig de sollicitatie brief te schrijven voor Hilton Vienna Danube.

Dus druk bezig met de dingen.
Verder is er weinig verandert in het hotel, alleen veel nieuwe gezichten maar gelukkig toch ook nog wel wat van de bekende gezichten.

Dit voor nu ga nog ff chille en dan aan het werk.

Groeten vanuit hier.

• 15 December 2006 - 13:53

Bert:

Mooi dat alles goed gaat en dat je veel kan werken!! (daarvoor ga je er natuurlijk heen)Hoop dat je snel bericht krijgt van je stage plek. Hier verder alles goed, Rob verheugd zich er al op om dinsdag naar Brighton te gaan, Marlies is blij met haar ALVAREZ RD20SC en Peter vind ook alles goed. (is blij met zijn nieuwe schoenen) en wij verheugen ons op Molinis as vrijdag.
    Succes daar,

Groeten Pappa

• 15 December 2006 - 13:55

PS:

wachten nog wel op wat mooie foto`s !!!!

Bert

• 15 December 2006 - 17:56

Erna:

Hoi,
    Zo gelijk aan de christmas party's dat klinkt goed, dan is werken weer hobby niet? Wij zitten lekker in de sneeuw, morgen de opening van de skiliften op hochwang en lekker sleeen. Verheugen ons op ons bezoek volgend weekend.Werkse en groetjes uit Molinis

• 15 December 2006 - 18:18

Opa:

Leuk even iets van jou te horen,dus alweer druk druk,maar dat verdient ook goed,en daarvoor wilde je jou OPI wel een paar weken missen toch? Hoop dat je nog leuke dagen hebt,en straks ook nog met Rob veel plezier,en groetjes van je OPI

• 15 December 2006 - 19:18

Peter:

Heej Geertje!!

Ben je niet iets vergeten te vertellen?? :P of weet je daar niks meer van ;) haha.
    naja.. lekker dat je dikke ure draait :) maar, als je niet slaapt, ben je aan het werk.. en anders om toch? dus waarom nieuw nummer ;)
    naja.. zal vast wel een xje nut hebben :P haha.

Groetjes vanuit hier. En ik zal vanaaf als ik in boelies ben nog wel ff aan je denken :)

Ojaa.. ik heb NIEUWE SCHOENEN ;) haha.. en ik weet ook nog niet eens of ik zaterdag wel uit ga :o..

je hoort nog van me :)

Groetjes! Peter.

• 17 December 2006 - 08:02

Bert:

Peter is dus wel uit geweest hè, naar Fox. Ligt nog maar net in zijn bed.!!!

• 17 December 2006 - 11:25

Jo & Micky:

Volgens mij heb je het wel weer naar je zin daar... Veel succes nog met de Christmaspartys (niet té veel kransjes eten....) en natuurlijk met de stageplek.

Groetjes
    Jo & Micky

• 17 December 2006 - 17:35

Biggi:

Hi Gerald,

nette homepage!!! Hat ja ganz schön viel Arbeit reingesteckt.... auf jeden Fall besser als die von Sprothuis Bergman!!!!
    Wünsche dir noch viel Spaß in England!!Schönes Weihnachtsfest und bis 2007 dann!!
    Lieber Gruß Biggi

• 18 December 2006 - 18:23

Ineke:

hey, lekker veel uren, kun je in januari weer lekker uitrusten...ehmmm, als je er weer bent spreken we af om te ...ja juist! Doen we, hahaha,voor de insiders ...lekker verder speculeren! Have fun met je werk en kijk ff in je mailbox groetjes vanuit Bellingwolde!

• 19 December 2006 - 15:43

Eva:

HOI GERALD
    HOE GAAT HET IK HOOP DAT HET GOED GAAT MET MIJ GAAT HET GOET IK VIND HET WEL LEUK DAT JE ZO´N SITE HEBT JA EIGENLIJK WEET IK NIET MEER ZOO VEEL TE ZEGE HEELE DIKE EN LIEVE KUZ EVA MARKS

• 22 December 2006 - 11:07

Wil Lutter:

Hoi Gerald

We keken gisteren raar op toen de postbode ons een kaart bracht uit Engeland.
    En we waren nog meer verbaasd toen we zagen dat hij van jou kwam.
    we wisten helemaal niet dat je naar Engeland bent gegaan om daar de decembermaand te gaan werken. We wensen je veel succes met alles wat je daar doet en alvast fijne kerstdagen.
    We sturen je nog wel een E card want met de gewone post dat lukt voor de kerst niet meer.
    Nou werkse en eet niet te veel Christmaspudding.
    persoonlijk heb ik liever een heerlijke Engelse Trifle.

groetjes van ons allemaal

Jan Marjon Jan Willem Wim en Wil.