Happy X-mas - Reisverslag uit Horley, Verenigd Koninkrijk van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Happy X-mas - Reisverslag uit Horley, Verenigd Koninkrijk van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Happy X-mas

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

24 December 2006 | Verenigd Koninkrijk, Horley

Hoi Allemaal,

Hier nog steeds alles goed. De 2e week zit er nu bijna op, weer 1 met veel uren werken en dat bevalt aardig goed. Nog even lekker aan het nagenieten met een pint Cider, allen de voeten stribbelen nog een beetje tegen :(. Het is niet zo druk met kerst als dat het hier 2 jaar geleden was helaas, maar dit doet mijn uren niet tekort. Ik kan namelijk ook in andere afdelingen terecht voor wat uurtjes werk.

Ik wil jullie allemaal een
Merry Christmas wensen en een Fab New Year.

Ik weet zeker dat ik zal genieten van mijn laatste dagen van het jaar hier in Engeland.

Dikke Kus

Gerald

• 24 December 2006 - 07:37

Henk Schoenmaker:

Hey hallow, dag Gerald. Leuk dat je het zo naar je zin hebt.Je ziet wel, hard werken is goed, alleen moeten je voeten er weer even aan wennen. Heb je ook last van de mist??? Ik bedoel, ook beneveld geweest???? Lag wel of niet aan het weer????? Prettige Kerstedagen en een goed nieuwjaar gewenst door Henk, Ria, Marten en Elma, Alex en Lisette, Rudy en Frank. Werk ze.

• 24 December 2006 - 08:40

Kees:

s6 daar op dat eiland en een goede jaarwisseling toegewenst

Groet,

Kees Kellendonk

• 24 December 2006 - 09:17

Joost Verweij:

Voor jou hetzelfde ouwe. Ik wete hoe hard het werken voor je is, dus wens je veel succes ouwe stapelbeddensmijter. Kussen uit Amsterdam!

• 24 December 2006 - 09:29

Jo & Micky:

Jij ook merry merry christmas en een awesome 2007!
    Liefs uit Alphen

• 24 December 2006 - 09:45

Rennie:

Moi Gerald,

Je hebt het weer helemaal voor elkaar he?
    Fijne kerstdagen en een goed jaarwisseling.
    Proost!

• 24 December 2006 - 10:46

Bert:

Ook van ons uit Molinis (ch) wens ik jou prettige kerstdagen. Wij vermaken ons hier ook prima in de sneeuw
    Succes met het werken.

Groetjes Pappa

• 24 December 2006 - 11:03

Johan Erna:

Hoi Gerald
    Fijne feestdagen en veel werk en drinkplezier.
    We vermaken ons prima met je ouders, heel gezellig!
    groetjes uit Molinis

• 24 December 2006 - 11:07

Peter Dijk:

Hallo, broertje.

Jij ook prettige kerstdagen, en een gelukkig nieuw jaar.

(dit ook vanuit het zwitserse Molines, waar wij (marlies en ik) niet zo gewaardeerd worden als papa en mama :P)

Doe een beetje rustig aan hè met de drank!

Groetjes!

• 24 December 2006 - 13:43

Bas En Maike:

Hey Gery,

Hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst.... Tot snel voor een Hollandse borrel/cider!!!

• 24 December 2006 - 14:20

Rob Dijk:

Ja jij ook prettige feest dagen en zie je binnenkort!

• 24 December 2006 - 15:17

Margriet:

Hey Gerald. Vanuit Molinis wensen we jou een Zalig Kerstfeest.Ondanks het vele werken niet vergeten te genieten. Hier ligt wel sneeuw, niet zoveel, maar wel gezellig. Peter, Marlies, Gijs en Eva waren net aan het schaatsen, geweldig. Kortom, wij vermaken ons hier ook prima.Groetjes van ons allen uit Zwitserland

• 24 December 2006 - 18:40

Ien:

Hey Gerald , we wensen jouw hele fijne dagen en ook voor jouw een paar dikke zoenen, alleen zijn die van Wouter een beetje nat want die steekt zijn tong nog weleens snel op het laatste moment uit als hij in een sneaky bui is,,,en wanneer niet! Geniet ervan daar!~groetjes van Eduard, Ineke en Wouter!

• 25 December 2006 - 12:05

Hannah:

Heeeey!!!
    Jij ook een hele fijne kerst daar!!! En dan ook alvast maar ene gelukkig nieuwjaar gewenst he :)!
    Kus, Hannah En groetjes van mijn ouders

• 27 December 2006 - 09:55

Ellen:

Hé Gerald,niet te veel pint ciders,lijkt me niet goed voor de gasten.
    Hier is het net als altijd,zieke medewerkers en boring clients!!
    Maar we blijven lachen.Een fantastisch 2007 met heel veel geluk.

Dikke smakkerd van Ellen

• 29 December 2006 - 12:36

Erna:

p.s.We hebben super dagen gehad, ook met Peter en Merlies.Ze vallen achterafgezien toch wel mee, ha ha.Was ze even vergeten te noemen.Sorry

• 30 December 2006 - 16:59

Wil Lütter:

Hello Gerald

Vanuit Tolbert wil ik je alvast een happy New Year wensen. En natuurlijk wens ik jou ook namens de rest van de Family een gezond 2007 toe. Wij zijn hier in Nederland een uurtje vroeger dan jou.Tot slot nog een advies nait te veul zoepen.
    Wij hebben vanmiddag je ouders nog even bezocht. kopje koffie erbij en even bij kletsen. Ik heb meegelopen met de oudejaarsloop in Blijham.
    Nou Gerald het beste en werkse voor de komende dagen.

Groetjes Marjon, Jan Willem, Wim, Jan en Wil

• 30 December 2006 - 17:06

Wil Lütter.:

Hoi Gerald daar ben ik nog een keer.

Heeft Rob ook zo'n site net als dat jij hebt.
    Misschien kan één van jou familieleden het e.mail adres doorgeven zodat we hem ook een goed nieuw jaar in Brighton kunnen wensen. Mocht dat niet zo zijn dan moet je dit bericht maar even aan Rob door geven

Groetjes Wil

• 30 December 2006 - 21:15

Margriet:

Hey Gerald. Vanuit Winschoten wensen we jou alvast een fijne en rustige jaarwisseling, en genieten daar he? groetjes Mama, Papa en de rest

Voor de liefhebbers, de site van Rob: www.robdijk.waarbenjij.nu

• 01 Januari 2007 - 20:04

Opa:

Hoi gerald
    een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toegewenst van Opa

• 04 Januari 2007 - 18:21

Willemijn:

Hey die geer,
    Gelukkig nieuwjaar hebben we elkaar gelukkig al gewenst! Maar wil je nu alvast een hele goeie en veilige terugreis wensen, morgen weer lekker in Nederland. Snel een keer weer afspreken hoor, kan niet wachten om te horen wat je nu weer allemaal hebt mee gemaakt!

Lieve groetjes,
    Willemijn