De voorbereiding volop bezig :P - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu De voorbereiding volop bezig :P - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

De voorbereiding volop bezig :P

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerald

23 Januari 2006 | Nederland, Winschoten

Nou het is bijna zover nog 11 dagen en ik vlieg samen met nog een 40 tal andere studenten van de CHN naar Afrika. Het voelt best vreemd om te denken dat ik daar lekker over 2 week in de zon lig en loop te zeuren dat ik ben verbrandt terwijl jullie er niet echt warm bij zitten ;)

Hoop dat de foto`s en verhalen toch iets van warmte over brengen, de tijd zal het leren.

Zoals ik al zei de voorbereiding is langzaam aan begonnen, men visa/visum heb ik al (zie foto) verder hard aan het denken wat ik verder allemaal mee moet en wat ik vooal hier zal laten. (ben bang dat de school boeken te zwaar zijn dus die keuze is snel gemaakt: BLIJVEN HIER). ach en de rest van de koffer weet ik wel vol te krijgen :P

Nou het 1ste staat er en dat zal niet het enige blijven.

Men camera is besteld voor de leuke plaatjes, maar heeft veel geld gekost (he pap) probleem is dus dat ik weinig geld over heb voor foto ruimte dus blijf hopen op een gulle gever ;D

Mvg,
Gerald

• 24 Januari 2006 - 09:56

Bert:

Wat betreft die gulle gever, geloof niet dat Opa deze site ziet!!!

GrBrt

• 29 Januari 2006 - 17:59

Egbert:

Hoi Gerald. Leuk dat wij een gedeelte van jouw voorbereiding mee hebben gemaakt. Het was weer ouderwets lachen. Kerel, veel plezier en geniet er vooral van

• 29 Januari 2006 - 18:05

Ina:

Hoi Gerald, ik zie je woensdag nog wel, maar ik wens je heel veel plezier in Zuid Afrika, en wie weet kom je met iemand terug die we volgend jaar rustig meenemen op de wintersportvakantie, groetjes Ina.

• 02 Februari 2006 - 22:59

Margreet:

hey geer!! heel veel suc6 en plezier daar!! ik zal je missen!!
    dikke kus.. van je kleine zusje!! en ook van berend natuuk ;)

• 03 Februari 2006 - 17:02

Ina:

hoi Gerald. Als je dit leest zit je voor ons alheel ver weg. Ik hoop dat je een goede tijd tegemoet gaat. Dat je er veel van leert en dat je heel veel geniet dit half jaar. groetjes en tot over een half jaar,ik ben benieuwd wat ik allemaal via deze weg van je hoor. groetjes ina.

• 03 Februari 2006 - 22:22

Marlies:

heey geer!
    Heel veel plezier he daar!:) Maak er wat moois van! en,, niet te veel zuipen!!:p xxx je zusje

• 03 Februari 2006 - 23:20

Bert:

Gerarld, als je dit leest, hoop ik dat je goed bent aangekomen met je 17 KILO OVERGEWICHT aan bagage!!!!

• 04 Februari 2006 - 09:08

Dates Departures Arrivals Airlines Flighs Destination Terminals Flight status
    03/02/2006 23:15 10:50 The day after AIR FRANCE AF990 JOHANNESBURG CDG 2 Took off at 00:06

• 04 Februari 2006 - 09:54

Egbert:

Bij deze meld ik dat het noodfonds: Help Gerald in de koffer, geopend is. Doelstelling is om eurootjes in te zamelen om het bagage-overgewicht te betalen. Hahahahahaha.............
    geintje.
    Hoop dat je goed bent aangekomen en genieten maar. Trek je niet teveel van de adviezen van je zusje.

• 04 Februari 2006 - 17:51

Anneke&Marcus:

Hoi Gerald ,goede reis gehad?17 kilo teveel ? de zak drop was maar 1 kilo . heb je er 17 mee? Heel veel plezier in Afrika ,we wachten op je verhalen.Gr. M&A

• 04 Februari 2006 - 18:19

Cazemiers:

hoi!!
    Veilig aangekomen??
    17 kilo??hoe krijg je het voor elkaar,had ik de terugweg van australie niet eens met al mijn kerst cadeautjes!!
    Natuurlijk heel erg veel plezier,en wel je site bijhouden he,want we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig!!suc6 groetjes de cazemiers

• 04 Februari 2006 - 18:43

Margriet:

he wat? 17 kilo teveel? haha op de terugweg kom je met 50 kilo minder haha, groetjes mama

• 05 Februari 2006 - 07:11

Henk:

Dag Gerald, ik hoop dat je nu een beetje aan het bijkomen bent van de reis. De temperatuur is wel goed daar. Ik dacht dat je je boeken thuis zou laten. Het zijn nu wel duure boeken geworden. En waar koop je nu drop voor €24 per kilo?? Groet,HRMARF