Nieuw E-meeuw adres - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Nieuw E-meeuw adres - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Nieuw E-meeuw adres

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerald

06 Februari 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo door,

Heb een ander email adres van school, dit schijnt makkelijker te werken dan hotmail (die doet het soms niet) okay komtie dan:
Gerald.Dijk@chnportalfred.com

Verder nog ff wat antoorden op vorige reacties.
@Peter: 1 euro is ongeveer 6a7 rand ;D

@Diewerke: Dit is school wat ik hier ga doen. Rooster zien er behoorlijk druk uit, dus dat gaat leuk worden :P

@de rest: Ja 17 kilo was ook wel veel :P we zien wel wat hier gaat blijven en wat ik weer meeneem hahaha ;)

Groeten uit hier,

Gerald

• 06 Februari 2006 - 13:10

Bert:

Een E-meeuw adres lijkt wel op een "posduif"

• 06 Februari 2006 - 15:27

Gerald:

Ja klopt, maar dit is de interactive postduif ;)

• 06 Februari 2006 - 17:37

Jo En Micky:

Leuk dat je er bent en dat we je zo een beetje kunnen volgen. Er schijnen zelf pinguins daar te wonen.......al eentje gezien? Ben benieuwd.
    veel succes daar.
    XXX Jo en Micky

• 06 Februari 2006 - 19:00

Marlies:

heey broertje!
    zal ik je e-meeuw adres dan maar even toevoegen? :D haha, spreek je dan gauw wel weer! x x x x x

• 06 Februari 2006 - 19:03

Margreet:

hey geer!! ben je al een beetje gewend daar?? al lekker vant warme weer genoten enzo??;) wanneer begint je school eigenlijk? ben benieuwd hoor;)
    tot mails:D
    liefs margreet

• 06 Februari 2006 - 21:46

Leonie:

Yo daar!!

Ik begreep van mijn ouders dat je je drop toch echt niet in Nederland wilde laten!
    Maar goed das als het goed is wel weer op als je deze kant weer op gaat!
    Have fun daar en behave!

Liefs Leonie

• 08 Februari 2006 - 10:52

Ellen:

Hallo gerald,alles goed?
    Ben net terug uit Curacacao.
    Geweldig leuk gehad.Zal je af en toe een mailtje sturen,ben nu weer hard aan het werk.
    Groetjes Ellen

• 08 Februari 2006 - 18:57

Bert Koning:

Hey Gerald,

Leuk zeg, 't zal daar een stuk warmer zijn dan hier. De prijs van een biertje val me ook niet tegen. Veel plezier daar en ik zal het geheel wel een beetje blijven volgen.Door dit medium lijkt de wereld niet eens zo groot meer. Geniet ervan !!!!

• 08 Februari 2006 - 22:33

Wim En Rina:

He die Geer, ik begrijp dat ze je wel hebben meegenomen naar de andere kant ook al had je nog zoveel overgewicht. Wist niet dat een paar t-shirts en wat kleding zo zwaar weegt, of is het toch de drop??
    Afijn geeft niet, alles is weer betaald en ik hoop dat je een te gekke tijd daar hebt in Afrika. Als je direct geen pinguin ziet, zou ik niet zo lang blijven zoeken, lijkt me aan de warme kant!!! (grapje. We zullen je E-meeuw adres toevoegen en we zullen je side bekijken. Nieuwsgierig wat je allemaal meemaakt.
    Veel plezier en liefs
    van Wim en Rina

• 09 Februari 2006 - 21:43

Peter:

Wanneer komen de echt survival verhalen? met foto's?:P

• 10 Februari 2006 - 12:37

Bert:

Heeej ouwe diepzeeduiker, verwacht in het weekeinde wat mooie foto`s op je site.
    En eh , oh ja, studeerse.