Weer eens een berichtje :D - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Weer eens een berichtje :D - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Weer eens een berichtje :D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gerald

07 Maart 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Ach ja mensen hebben we het niet allemaal zo druk dat we dingen wel eens laten w8ten??

Nou dat heb ik nu ook altijd school kan meestal wel ff w8ten want er wordt gezegt dat we nooit te oud zijn om te leren dus wat vandaag niet komt komt morgen wel en anders die week er op!!! :P

Ok af en toe ben ik druk met school meestal gewoon lekker relaxed in de zon liggen en van het weer en omgeving genieten.

Ik zal het eens hebben over afgelopen weekend. Jaja er zou iets spannends gebeuren haha dus niet, wordt vervolgt hihi :P

We zijn door de weeks natuurlijk heel druk met school ongeveer van 7.30 tot een uur of 19.00 (inbegrepen zijn ontbijt, lunch, diner en wat vrije tijd tussen de lessen door)

Vrijdag avond is toch meestal de avond dat de hele club in de snorting grunter zit een bar 5 min lopen en lekker aan het strand, drank is meestal niet zo duur(als je niet zoveel drinkt) en de hamburgers zijn hier echt lekker iets waar Tim en ik al naar uitkijken als we de laatste hap van het diner van de campus net hebben weg gewerkt.

Ik heb afgelopen zaterdag gewerkt in een gamedrive (zo`n groot dierenpark waar alle dieren vrij rondlopen)
Was een ongeluk gebeurt en de medewerkers moesten op begrafenis, en kwamen ze dus wat mensen te kort en mochten wij daar werken.

Ben er nu al aardig achter hoe mensen hier werken, NIET, ze lopen altijd met teveel en je loopt elkaar in de weg.
we liepen daar dus met 5 leerlingen van EISS
En nog eens minimale bezetting van het resort zelf (4 mensen). Het resort was echt niet zo groot dat ze ons nodig hadden. 6 lodges waarin maximaal 12 mensen kunnen.
We moesten 2 kamers schoonmaken en een beetje afwassen. We waren hier al snel mee klaar en hebben een beetje rondgelopen, helaas hadden we geen game drive kunnen regelen om met zo`n grote jeep door het park te rijden zoeken naar de dieren. (wij zeiden al die man is zeker ook naar de begrafenis gegaan:S) Maar we hebben onze ogen uit gekeken daar echt luxe allemaal zeer mooie dining room, verschillende zitjes met openhaard en nog veel meer luxe.
Bijna iedere lodge had zen eigen klein zwembadje echt super mooi. Je betaald hier dan ook maar 5250 rand p.p.p.n ach ja dan mag die luxe ook wel.
Als alles volgens plan is verlopen kunnen we nu een T-shirt en fleece trui tegen inkoop prijs van hun kopen van shamwari
ohja voor geintereseerden www.shamwari.com

Zondag lag dus iets anders in de planning maar dat ging niet door. Dus maar afgesproken om te gaan duiken. Helaas stond er dus te veel wind en ging dit ook niet door.

De zondag lekker even naar de stad geweest en verder gewoon echt niets gedaan, gewoon lekker geslapen en chagarijnig geweest.

Groeten van hier...

• 07 Maart 2006 - 19:41

Bert:

Hey, weer een verhaal om jaloers op te worden. Ziet er weer geweldig uit, mooie foto`s. Wil ik thuis ook wel: BAR met een zwembadje!!! Blijf genieten, groetjes papa

• 07 Maart 2006 - 20:57

Rob:

Hej Geer,

Tja zo denk ik ook wel eens over school... maar als je dat doet zit je op je 30e nog op school.....

Maar koop maar zoon huisje voor mij, ziet er tof uit:P

Maar verklaar mij 1 ding: Wat moet je in Z-A in hemelsnaam met een fleece trui????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Zwembroek of boxer zou beter zijn;)

Groeten van hoer

• 07 Maart 2006 - 21:46

Ria:

Ziet er allemaal prachtig uit Gerald!
    Lijkt mij ook wel wat.
    Dus als je zo,n huisje kan reserveren!!! Beter dan het verzorgings-tehuis"je weet wel!:d
    Heel veel plezier nog en fijn genieten hoor!
    Dikke knuffel en groetjes van ons allemaal.

• 08 Maart 2006 - 13:52

Wil:

Ha die Gerald.
    nou jij vermaakt je daar wel, alles op zijn tijd en heel relaxed.
    Jij kunt genieten van het mooie weer terwijl wij hier bijna iedere dag wel een sneeuwbui op onze kop krijgen. Foto's zijn prachtig vooral van de lodges in het resort deze kwamen me bekend voor mijn ouders zijn drie jaar geleden ook in Zuid afrika geweest en sliepen regelmatig in een lodge.
    Nou ik wacht weer op je volgend verhaal en de groetjes van ons allen
    Wim Marjon Jan Willem jan en Wil

• 10 Maart 2006 - 07:25

Ineke H Te Op!:

Hoi Gerald

ziet er goed uit daar, vooral het weer en niets doen...ach wie wil dat nu niet veel plezier verder en er wordt aan je gedacht!
    O ja nog bedankt!

• 12 Maart 2006 - 20:15

Anneke, Bauke, Paul:

Hoi Gerald,
    We zijn net bij je vader en moeder geweest om het gips te bewonderen.
    Alles goed met je?
    Het ziet er mooi uit, daar in Afrika, en honger lijdt je daar volgens mij ook niet.
    Een fijne tijd en groetjes
    Anneke, Bauke, Paul

• 13 Maart 2006 - 20:01

Wouter:

EEEEY gerald.
    blij te lezen dat je het naar je zin hebt. Wat een combinatie: school/vakantie....
    dingen leren tijdens je vakantie... ideaal :D. Groeten vanuit het koude eelde..

• 14 Maart 2006 - 21:33

Henk En Jenny:

Waarom hebben we het idee dat je op vakantie bent?

• 15 Maart 2006 - 22:07

Margriet:

He Gerald, we wachten met spanning op het volgend verhaalover het weekendje weg. Heb al wel iets gelezen op andere sites en foto's gezien, haha
    groetjes Mama

• 16 Maart 2006 - 10:55

Gerald:

Ja ik weet het iedereen is benieuwd ook hier beginnen ze al te zeggen dat er iets nieuws op moet. Zal er mee bezig gaan en ook weer wat foto`s plaatsen

• 16 Maart 2006 - 18:45

Jan En Wil Lütter:

Ha die Gerald
    Ja, ook wij zitten te wachten op een nieuw verhaal en uiteraard op mooie foto's
    groetjes van ons allemaal

• 18 Maart 2006 - 15:07

Henk En Jenny:

Wordt tijd voor nieuwe foto's.

• 19 Maart 2006 - 20:52

Marlies:

heey geer :D
    wauw je hebt het echt naar je zin zo te horen en te zien! en zo hoort het ook! :D haha maar heb nu zelf ook iets leuks, over 1 uur naar ROME!!!
    nou veel plezier he, en hebje nou ook al gedoken in de zee?
    dikke knuffel + Kus!

• 22 Maart 2006 - 08:29

Ina:

het valt me op dat je deze site al net zo gebruikt als Alina, of beleef je zo weinig of zo veel dat je geen tijd hebt om ons iets nieuws te melden. Ik hoor graag wat nieuws van jou. Groetjes Ina.