Nog ff snel een bericht. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu Nog ff snel een bericht. - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Gerald Dyk - WaarBenJij.nu

Nog ff snel een bericht.

Door: Gerald Dijk

Blijf op de hoogte en volg Gerald

14 April 2006 | Zuid-Afrika, Pretoria

Hallo Iedereen!!!

Via deze weg wil ik jullie nog een x bedanken voor de berichten die met regelmaat worden geplaatst. Ik weet dat ik niet met dezelfde regelmaat iets van me laat horen.
Dit komt echter omdat ik mij hier super vermaak en niet altijd er aan denk men pagina te updaten :$

Ok we hebben eindelijk vakantie !!!!!!
na 10 week hard werk met een positief resultaat gaan we nu 3 week op vakantie. We gaan naar Kaapstad. We (Tim, Aukje, Jessler Wouter, Robin en ik) zijn van plan om in een week naar Cape Town te rijden in deze week proberen we zoveel mogelijk plaatsen aan te doen waar wat te zien is :P. Hier na willen we een week doorbrengen in Cape Town, hier zullen dan ook al een hoop studenten zijn waarmee we samen wonen op de campus misschien hier even mee afspreken en met de Zuid Afrikanen die daar wonen en die we hebben leren kennen via de campus.

De 3e week is eingelijk school, we gaan dan langs de horeca in kaapstad om te zien hoe het er daar aan toe gaat. Dus eingelijk gewoon vakantie.

Vandaag even naar het vliegveld in Port Elizabeth gegaan, we zouden de vrienden van Aukje en Wouter op halen, natuurlijk verliep niet alles volgens plan. We zijn er dus niet even geweest maar de hele dag. Tuurlijk hadden ze de vlucht gemist ;) het zou ook eens in 1 x goed gaan. Dit alles duurde maar van 10 uur sochtend tot 16.05 toen ze eindelijk aan kwamen en we weer konden gaan richting de campus. Op zich was dit geen probleem was het niet dat we de avond er voor lekker waren wezen stappen en de meesten nog al brak waren die ochtend. We hoefden pas om 7.30 met de bus naar Port Elizabeth. Hier hebben we ook direct de auto gehaald dei we besproken hadden om mee rond te rijden. Leuk ding een Toyota Condor.

We zijn net even lekker wezen uit eten naar de links een super restaurant dicht bij de campus (A) nu nog snel ff wat dingen checken en dan op bed. Morgen mogen we er weer vroeg uit om richting Addo elephant park te gaan, beestjes kijken. Vanuit hier gaan we verder de kust af totdat we in Cape Town komen.

Verder is er van deze kant weinig nieuws, Er zal vast wel wat zijn maar daar kan ik op dit moment niet echt meer opkomen :P, zal wel door het eten komen ;)

Voor nu Welterusten,
Voor later Fijne dag en tot een volgende X.

Groeten van Hier,

;D

• 14 April 2006 - 21:14

Margriet:

Hey Geer.
    hehe de 1e reactie, haha.
    Geniet van je "welverdiende" vakantie, veel plezier, maar wees voorzichtig. Groetjes Mama

• 15 April 2006 - 00:30

Rob:

He dikkop,

Heel veel plezier op je (ik laat welverderdiende maar weg omdat ik niet weet of je het) vakantie:D!!!

Ontouhd 1 ding, Doe voorzichtig! en drink er 1 op mij, of een paar meer
    Gr Rob

• 15 April 2006 - 06:09

Bert:

Dag zoontje,
    Eigenlijk wil ik geen reactie plaatsen, omdat je het waarschijnlijk de eerste drie week wel niet zult lezen. Maak er weer wat moois van de komende 3 week. (ook dit is overbodig, want dit lees je dus ook achteraf) Hoop dus dat je het leuk hebt gehad in Cape Town.

Groet Papa

ps wacht wel weer op de mooie foto`s
    ps

• 20 April 2006 - 13:43

Anky Ruzius:

Hallo Gerald ik heb even op je site gekeken op het werk, leuke dingen onderneem je daar en het eten is ook nog eens lekker, zeer belangrijk toch. Zeg ik wens je nog veel plezier toe daar.

Groetjes Anky

• 25 April 2006 - 17:57

Ineke:

Hey Gerald, heel veel plezier daar,wil wel ruilen...heb nu eindelijk adsl maar de reden daarvoor is iets minder..mail je binnenkort als ik weer een e-mailadres heb! Geniet er nog even van!! Tot gauw..hopen wij..Gr Ineke en vast ook van de rest want ze zeggen ook steeds tegen je moeder "groeten terug"dus bij deze!

• 25 April 2006 - 18:03

Alweer..Ineke:

Heb eindelijk alle foto's kunnen bekijken, ik weet niet wat me overkomt gaat zo snel allemaal om ze te bekijken...erg leuk om je op die manier te zien en de groep dan weet ik straks een beetje over wie je het hebt, al moet je wel het één en ander even uitleggen later!! tot gauw, het is nu leuk om je site te bezoeken!

• 10 Mei 2006 - 06:37

Henk:

Hallo Gerald, volgens mij moet je vakantie er al opzitten, of heb je die nog met een week weten te verlengen?? Of moet je nu heel hard uitrusten van de vakantie??? Of ben je nu alweer zo hard aan het studeren, dat je geen tijd hebt om je even te melden??? Of ben je nog steeds aan het genieten van dit mooi land????
    Wij horen het wel spoedig.
    Groet, Henk en Ria

• 10 Mei 2006 - 09:55

Margriet:

He Geer, waar blijft je update?? en de foto's?? Heb er natuurlijk al wat van de anderen. De vakanite en de "schoolreis"zitten er weer op. Ik weet dat Gerald deze week In Allicedale zit ook voor school. Als hij terug is zal hij de site wel weer updaten.

• 11 Mei 2006 - 14:25

Jan En Wil:

Hoi Gerald
    Ja, wij wachten ook op een bericht van jou. We zijn natuurlijk stik nieuwsgierig hoe je vakantie is geweest en wat je allemaal beleefd hebt.

groetjes vanuit een zeer warm Tolbert.
    Jan, Wil, Marjon en Wim